MISA Toxic Seduction



O lakierze firmy Misa pisalam juz jakis czas temu KLIK! prezentowalam wtedy piekny kolor Runway Diva a dzisiaj chce pokazac kolejny-Toxic Seduction,ktory wyglada niewinnie;)
W buteleczce prezentuje sie przecietnie zimna brudna butelkowa zielen ale nalozony na paznokcie w zaleznosci od kata padania swiatla pokazuje swoje oblicze:-) Jest w nim cos mrocznego,co sprawia ze przyciaga moja uwage.
Jest naprawde przepiekny!
Mam ochote na jeszcze inne kolory,moze pojawi sie okazja bo niezle sie je naklada,maja wygodny pedzelek,nie zauwazylam problemow ze schnieciem,trwalosc bardzo dobra-
Toxic Seduction wytrzymuje do 7 dni i choc koncowki sie scieraja to nie traktuje tego jako minus przy tak dlugim czasie;)Ogolnie nie gustuje w zieleniach ale od czasu do czasu daje sie poniesc zachciankom i tym sposobem mam 3 czy 4 lakiery w odcieniach zieleni,ktora za kazdym razem mnie uwodzi:D

8 komentarzy:

  1. Z zielonych mam miete i jeden lakierek z wibo, ale sie chyba na tym nie skonczy;) Slicznie sie ten lakier prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo coś takiego mi brakuje :)ciekawy, ciemny- bardzo mi się podoba :) ja niestety zachorowałam na zielenie eh ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie przed mieta sie wzbraniam;)a moze niepotrzebnie?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie mieta tez nie podobala, ale jak sprobowalam, to stwierdzilam, ze to fajny swiezy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor.Koniecznie muszę się za nim rozglądnąć

    OdpowiedzUsuń
  6. Cammie dobre okreslenie-bagienny:)lubie takie odcienie bo sa inne,przyciagaja oko i albo sie podobaja badz nie;)

    Simply_a_woman,masz racje jak nie sprobuje to sie nie przekonam,musze tylko poszukac takiej miety,ktora spodoba mi sie od pierwszego spojrzenia:D

    Carolajna,dziekuje i naprawde polecam:)Nie wszyscy pochlebnie wypowiadaja sie o lakierach Misy ale na podstawie dwojki ktora mam uwazam,ze jest to marka warta poznania.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor. Jest taki inny... nie takie jak wszystkie... ma w sobie cos innego co powoduje, że chce się go mieć i zwracać na niego uwagę.. Mhm.. piękny;)

    Zapraszam do mnie.. dopiero zaczęłam ale się rozwijam:))

    modowo-urodowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, każdy z nich sprawia że TO miejsce ożywa dzięki WAM!
Jeżeli jeśli chcesz zaprosić mnie na swoją stronę, nie wklejaj linków w komentarzach. W wolnej chwili zajrzę z chęcią do Ciebie :)
Zastrzegam sobie prawo do usunięcia reklamowych postów, które zostaną zamieszczone bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...