PLENER-DOVER





















POZDRAWIAM!

55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest niesamowicie:-) szczegolnie stojac na samej gorze:D

      Usuń
    2. Tylko jest jeden zasadniczy problem- najpierw trzeba tam wleźć

      Usuń
  2. musze... ja po prostu musze sie tam w tym roku wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super widoki:) zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam okazje tam byc!- piekne miejsce- polecam rowniez odwiedzic < niekoniecznie w tak cudowny sloneczny dzien :D> zamek oraz tunele pod zamkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, Dover prezentuje sie cudnie bez wzgledu na pogode ale musze przyznac, ze w tak cudownie sloneczne dni az chce sie tam BYC:)

      Usuń
  5. Dover, Dover... pamietam, jak opuszczalismy UK, jak sie popłakałam patrząc na te klify;(

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! super, świetne zdjęcia. bardzo mi się podobasz Ty, pogoda, klify, zdjęcia i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Odkad jestem to przez wiekszosc czasu jest bardzo ladnie:-) a w ostatnich tygodniach wyjatkowo slonecznie i sucho:D

      Usuń
  8. Cudowne widoki, jednak moim zdaniem najpiękniejsze można zobaczyć w hrabstwie Cornwallia jak St. Ives, byłam kilka razy w Penzance i za każdym razem kiedy tam wracam czuje się jak w bajce, polecam wycieczkę tam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:-) zanotowane! Bardzo lubie takie miejsca tymbardziej, ze nigdy nie mialam natury mieszczucha a taka forma pozwala na niesamowity relaks. Do Dover akurat mam bardzo blisko i to miasto oraz klify urzeklo mnie od pierwszego spotkania. Stad niesamowita slabosc:)))

      Usuń
  9. piękne widoki, od samego patrzenia mam już lęk wysokości :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chcę! fajna wyprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne widoki :) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale widoczki :) też byłam dziś na małej wycieczce, bo pogoda iście wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widoczki przecudne, a Dover zawsze będzie mi się kojarzyć z książką do angielskiego. Tam połowa rozmówek była o Dover :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie klimatyczne miejsce; widoki zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne widoki, aż ma się ochote tam wybrać ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne widoki :D takie zdjęcia to balsam dla duszy :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Widoki zapierają dech :) i te kręte drogi u zbocza, łał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, te krete drogi robia wrazenie- jeszcze bardziej niz kiedy nimi idziesz bo bedac na gorze jakos zupelnie inaczej odczuwalam wysokos, dopiero patrzac na zdjecia widzialam jaka droge pokonalam:) Momentami cierpla mi skora idac samym zboczem ale widoki sa niesamowite!

      Usuń
  18. Wybrzeże Dover jest zjawiskowe :)) te białe klify za każdym razem, gdy je widzę robią na mnie wrażenie. Cieszę się, że teraz wracam na południe, będę mogła częściej tam zaglądać :)) xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie bedziesz dokladnie?:) jezeli to nie tajemnica?

      Usuń
  19. Piękne widoki:)
    PS. Wpadłam bo zobaczyłam zmianę Avatara, jeszcze fajniej wygląda i pasuje do nagłówka:) Widzę, że coraz bardziej "uładniasz" widok bloga. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)
      Staram sie teraz dopiescic szczegoly:D zebym calosc byla zachowana w temacie. Ciesze sie, ze zmiany sa odbierane in plus:D

      Usuń
  20. Ojapierdziu, white cliffs of Dover, jak pięknie. I jaka udana kałuża, niesamowite! ŁAŁ ŁAŁ ŁAŁ!

    Plus ta słit focia ;D

    (Avatar jest jeszcze genialniejszy. Superancko! Tak samo podpis z miotełką. Gratuluję tego całego blogowego przepoczwarzenia, kochana Czarownico :*).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze kiedy pierwszy mialam przyjemnosc zobaczyc Dover, klify i wzgorza to...zakochalam sie w tym miejscu bez pamieci. Samo miasto moze nie porywa ale to tez kwestia rejonu. W kazdym razie otoczenie jest niesamowite. Na pewno bedzie wiecej zdjec kaluzy i nie tylko:)))

      Słit focia mnie rozwala na łopatki:P

      Dziekuje za mile slowa pod katem avka oraz podpisu, czuje sie teraz bardziej w temacie. W zasadzie od zawsze marzyl mi sie ujednolicony blog pod katem grafiki i dodatkow. Teraz jest taki naprawde moj:) dzieki pomocy Dobrych Dusz:*

      Usuń
  21. musze sie wybrac kiedys pieknie

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne widoki, piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie piękne widoki :) I bardzo twarzowe okularki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce! Super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku, jejku, jakie widoki!!!! Po prostu zapierają dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :)
    A miejsce niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? az chcialoby sie zatrzymac czas:D

      Usuń
  27. Z chęcią bym w te klimaty powróciła...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale widoki :) Zazdroszczę przeogromnie!
    Ostatnie zdjęcie najlepsze :) :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Wietrzysko bylo ogromne ale mielismy niesamowicie sloneczny dzien:)))
      Widoki sa cudne:love:

      Usuń
  29. Oh! Jak cudnie :)
    Tak jak u mnie, tylko zamiast zieleni tutaj są piachy i kaktusy.
    Uwielbiam siedzieć i patrzeć na ocean..
    Masz świetny kolor włosów ♥ na zdjęciu :) I okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Chciałam się tam znaleźć jeszcze zanim wiedziałam, że pojawi się taka okazja :D To miłość od pierwszego wejrzenia :)))

      Dziękuję :*

      Usuń
  30. Ech białe klify Dover :) mam nadzieje, że jeszcze kiedyś odwiedzę Anglię :) ale teraz mam całą Holandię (widziałam tylko jeden wiatrak) do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie także musi być pięknie!
      Mam słabość do klifów i terenów w Dover :)

      Usuń
  31. Pieknie:))Może odwiedzę, na razie London:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Londyn też ma swój urok oraz bardzo dużo pięknych zakątków :)
      To co, w końcu się zdecydowałaś? :D

      Usuń
  32. Widoki faktycznie zapierają dech, bardzo chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę. I ten niesamowity kolor wody - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, każdy z nich sprawia że TO miejsce ożywa dzięki WAM!
Jeżeli jeśli chcesz zaprosić mnie na swoją stronę, nie wklejaj linków w komentarzach. W wolnej chwili zajrzę z chęcią do Ciebie :)
Zastrzegam sobie prawo do usunięcia reklamowych postów, które zostaną zamieszczone bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...