S-KoraLOV(E)any SOFT RED





LACURA Beauty to jak dobrze kojarzę seria dla Aldi, lakier dostałam od Kochanej Moni :* Jest oznaczony nr 120 Soft Red, dla mnie to przepiękny koral na którego nie sądziłam, że będę miała ochotę ALE upodobania się zmieniają:D



Bardzo się ucieszyłam widząc lakier w pudełeczku bo chciałam zaopatrzyć się w takowy. 

Lakier sam w sobie jest taki jak lubię tzn. gęsty ale dobrze się rozprowadza i nie rozlewa się podczas mani, pędzelek dość szeroki- na tyle, że ładnie pokrywa płytke paznokcia. Kremowe wykończenie plus świetne krycie już przy pierwszej warstwie!  Szybko schnie choć ja z przyzwyczajenia sięgnęłam po mój ulubiony wspomagacz.



Standardowo nałożyłam 2 warstwy plus Seche Vite, dla urozmaicenia sięgnęłam po flejki od Słomki :*** z My Secret nr 104, które większość z Was chyba świetnie zna tę serię. 

Trwałość bez zarzutu przez kilka dni, na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz i dobrze będzie prezentować się także na stópkach.

Lubicie takie koralowce?:)


32 komentarze:

  1. Słomka też ma coś takiego dzisiaj na paznokciach tylko, że w niebieskim kolorze :)
    podoba mi się, też nałożę flejki na coś sobie.. tylko na co..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niebieski to MUSI wygladac zabojczo! WY narobilyscie mi ochoty na flejki i inne dodatki:D
      Patrzalam na zdjecie Twojego zestawu CC Vixen i cos mi sie wydaje, ze mam inny zestaw kolorow;)

      Usuń
    2. no to wychodzi na to, że są zawsze 2 sety

      Usuń
    3. Hehe, właśnie miałam pisać, że też mam dzisiaj flejkuchy na pazurach :))) Moje są z Inglota. Zrobiłam foty, może pokażę, chociaż na żywo wyglądają lepiej.

      Ładny kolor ma ten koral. Bardzo nawet. I dobrze się prezentuje z flejtuchami.

      Usuń
    4. Te Inglotowe sa fajne:) mam mala butelczyne i chcialabym wrocic jeszcze do tych zielonkawo- niebieskich. Mialam je kupic i...zapomnialam, gapaaaa.

      Usuń
  2. w ogóle podobają mi się takie kolory
    kiedyś kojarzyły mi się z takimi chudymi dziewczynami bez biustu, z dreadami, takimi wege rege i różne jeszcze "ge" i nie lubiłam w ogóle earthy tones.
    teraz to się powoli zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys w ogole nie wyobrazalam sobie takiego koloru u siebie! kojarzyl mi sie ze starszymi Paniami, ktore sa obwieszone zlotem:PPP a teraz...Koral jest piekny!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) taki zwyczajny delkates ale ma swoj urok!

      Usuń
  4. Łaaaaaaa, świetny kolor!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczylam buteleczke to mialam TAAAKI usmiech:DD

      Usuń
  5. Z flejkami wygląda cudnie ;_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie obie wersje a w taki sposob przekonalam sie, ze bedzie idealny na kazda okazje:D

      Usuń
  6. lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hexxa jak by co to moge kupic i inne kolory, chodz ty powinnas miec je u siebie w Aldi :o) Teraz juz tego odcienia nie ma to z zeszlego roku, ale jest podobny Smooti czy jakos tak sie zwie i mnie wydaje sie bardzo podobny. Ostatnio na zakupach jedzeniowych wpadl mi w oko porzadnie czerwony taki jak lubie, ale odlozylam spowrotem. Mam troche tych ciemnych klasycznych czerwinie, dwie od ciebie i jeszcze kilka mini lakierow co sama kupilam i chetnie uzywalam. Ale gdyby Lacura miala duuuuzo mniejsza pojemnosc , to bym kupila :o)

    Pozdrawiam moni

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ten kolor na pazurkach!.
    Zostałaś otagowana http://wonderwoman87.blogspot.com/2012/05/tag-od-asi.html

    OdpowiedzUsuń
  9. właściwie taki klasyczny a ma w sobie jakiś nowoczesny powiew :)
    śliczny !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się średnio podoba ten lakier, ale z fleksami wygląda czadowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zalezy co sie lubi:) ale flejki zawsze odswieza kolor.

      Usuń
  11. prześliczny! właśnie miałam pisać, że cudnie będzie wyglądać na stopach.. ale mnie ubiegłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) tak sobie zwizualizowalam ten kolor zanim go uzylam:D

      Usuń
  12. jest całkiem przyjemny :)

    lubię koralowce, ale wolę takie z większą domieszką różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z domieszka rozu tez:) ale bardziej z pomaranczka;)

      Usuń
  13. Kolor całkiem fajny. Tylko nie wiem, czy by do mnie pasował .; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie dlugo nie widzialam takiego koloru;) az do teraz, takze wszystko sie moze zdarzyc.

      Usuń
  14. piekny efekt :) lubie ten lakier mysecret, daje niesamowite wykonczenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze, każdy z nich sprawia że TO miejsce ożywa dzięki WAM!
Jeżeli jeśli chcesz zaprosić mnie na swoją stronę, nie wklejaj linków w komentarzach. W wolnej chwili zajrzę z chęcią do Ciebie :)
Zastrzegam sobie prawo do usunięcia reklamowych postów, które zostaną zamieszczone bez mojej zgody.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...